Един от най-емблематичните десерти в света, KitKat, претърпява промяна на опаковката. Компанията Nestlé наскоро обяви, че ще въведе рециклируеми хартиени опаковки като част от нов пилотен тест за проучване на по-устойчиви опции за опаковане.
Провеждайки теста в Австралия, от Nestlé са настроени да произведат повече от четвърт милион блокчета KitKat, използвайки рециклируеми хартиени опаковки, които ще бъдат налични за ограничен период от време като част от ексклузивно партньорство с местен търговец на дребно с търговски обекти из целия континент.
Опаковката е разработена от експерти в Центъра за изследване и развитие на сладкарството на Nestlé в Йорк, Обединеното кралство, и разполага с уникални качества като QR код, който клиентите могат да сканират и да дадат мнението си за новите опаковки.
„Предизвикателството беше да се намери правилното решение за хартиени опаковки с високо ниво на бариерни свойства за адекватна защита на шоколада”, каза Луиз Барет, ръководител на Технологичния център за сладкарски продукти на Nestlé. „Трябваше да поддържаме перфектния баланс между емблематичната хрупкава вафла и гладкия шоколад, който хората познават и обичат, като в същото време гарантираме, че опаковката може да се рециклира в потока за хартия.“
Пилотният тест за хартиени опаковки на KitKat отразява продължаващите усилия на Nestlé за устойчивост, тъй като компанията си е поставила за цел да намали употребата на пластмаса в своите опаковки с една трета до 2025 г.