hubergroup укрепва профила си с нов имидж на марката

май 20, 2020

  • Уебсайт със свеж вид: персонален, интуитивен, ориентиран към клиента
  • Новото лого на компанията символизира силна изява като глобален играч

hubergroup е традиционен семеен бизнес. С над 255 години история на компанията, тя има богат опит и ноу-хау. За да се позиционира още по-добре в бъдеще, производителят на печатарски мастила предприе редица мерки, като модернизиране на своя уебсайт и съвременна визия на логото. Те вече са видими и осезаеми за клиентите.

Нов уебсайт с персонално докосване

computer

hubergroup има ново онлайн присъствие. Сайтът се базира на преработен корпоративен дизайн, който значително опростява външния му вид и по този начин придава на уебсайта по-свеж и модерен вид.

Доминиращият цвят е рефлексно син. Тъй като hubergroup е последният голям производител на пигментно алкално синьо, специалистът по печатарски мастила му придава по-голяма тежест  това осъвременяване на дизайна.

Клиентите ще се намерят много ползи в новия уебсайт, тъй като новосъздадената търсачка на продукти ще им помогне да намерят решения още по-бързо и лесно.

Вашият коментар