Тенденцията към чист етикет
Потребителите са по-гладни от всякога за храни, които съдържат само естествени съставки. Все повече и повече марки са готови да се задължат, да премахнат изкуствените съставки и добавки от продуктовата си гама. Излишно е да се казва, че усилията им няма да се окажат плодотворни за продажбите, освен ако дизайнът на опаковките, по-специално етикетите, не следват тенденциите. Днешната така наречена тенденци я за „чист етикет“ има за цел да привлече вниманието на загрижените за здравето потребители, като предаде факторите касаещи здравето. Това означава, че дизайнерите на опаковки трябва да подчертаят претенциите:
- „Органично“ или „Натурално“
- „Не съдържа …“
Освен това е необходимо да се заменят Е номерата с техните обикновени имена.
Опаковка, която позволява контрол на порциите
Винаги в движение, потребителите предпочитат опаковките, които им позволяват да консумират продукти в малки порции през целия ден, т.е. мулти-опаковки с индивидуално опаковани закуски. Потребителите също така все по-често предпочитат марките за закуски, които добавят по-малки размери на порциите към традиционната си оферта.
Поддържане на свежестта… и с многократно затваряне
Тъй като заетите потребители рядко консумират закуски, с които не могат лесно да се хранят, докато се придвижват от точка А до точка Б, свежестта и преносимостта също са на високо място в списъка на очакванията. Това обяснява защо стоящите гъвкави опаковки са все по-популярен формат на опаковки в индустрията за закуски. Те не само имат отлични бариерни свойства, а ципът за многократно отваряне и затваряне е лесен за употреба. Да не говорим за безкрайните творчески възможности, които предлагат дизайнерите, които са решили да се откроят!
По материали на Esko