Неотдавнашно проучване на Avery Dennison разкрива, че повечето купувачи са имали предизвикателства със свалящите се етикети, които предоставят информация за цените и / или продуктите, които се намират върху голямо разнообразие от продаваните продукти. Тази трудност може да създаде негативна връзка с продукта и марката. Такива неудовлетворености могат да бъдат избегнати – а удовлетворението на потребителите повишено – посредством това, преработвателите на етикети да помагат на собствениците на марки да избират конструкции на етикетите, които лесно могат да бъдат свалени от клиентите.
През февруари 2017 г. глобалната компания за проучване на общественото мнение Ipsos поставя въпроси от името на Avery Dennison на 1000 възрастни в САЩ, като са отговорили общо 819 участници. Сред констатациите:
81% от купувачите са срещали трудности при свалянето на етикет.
72% са имали нужда от доста време за сваляне на етикет от кухненски артикул.
53% са казали, че след свалянето на етикетите продуктите остават лепкави.
82% се чувстват неудовлетворени, когато премахват етикет от продукт.