BOBST е добре известен с това, че е един от водещите доставчици на оборудване за обработка на материали, печат и преработвателно оборудване и услуги за индустриите за етикети, гъвкави опаковки, сгъваем и вълнообразен картон. Но ние не просто доставяме Ние си партнираме. Ние решаваме.
И с въвеждането на MyBOBST* – собствения ни сигурен, специализиран уеб портал за клиенти – ние се изкачихме на следващото ниво. MyBOBST е за всичко необходимо за вашите машини и оборудване BOBST. Независимо дали искате да наблюдавате данните от машината в реално време, да получите дистанционна поддръжка, да получите достъп до обучение или просто да поръчате някои части онлайн, всичко е там. Разговаряхме с някои от ранните потребители на MyBOBST, за да видим как той помага в ежедневното управление на техните компании и техния опит с това досега.
Лесен за изпълнение, лесен за използване
Michał Oszywa е ръководител в отдела за обществени поръчки в полския клон на DS Smith – известният международен бизнес с опаковки – и отговаря за покупките в областта на поддръжката, ремонта и експлоатацията. Той проведе първоначален разговор за MyBOBST през 2018 г. с един от мениджърите за резервни части в BOBST и той веднага разбра потенциала му.
„Бях достатъчно убеден, че ще бъде много полезно“, каза г-н Oszywa. „В началото бях малко притеснен, че процесът на внедряване ще отнеме известно време, но за щастие MyBOBST е толкова интуитивен за използване, че хората от DS Smith нямаха проблеми да свикнат с него. Също така беше безценно да имаме подкрепата на Bobst Polska за обучението на нашите служители. “
Г-н Oszywa и неговите колеги са забелязали много ползи, включително намаляване на разходите за резервни части и консумативи и намаляване на времето, изразходвано за организиране на подмяна поради бърз достъп до цифровия каталог за резервни части.
„В допълнение, интерфейсът е много съобразен с потребителя, което го прави по-интуитивен и по-полезен“, каза г-н Oszywa. „Много бързо можете да видите конкретната цена в местна валута, което спестява много време, както и бърз достъп до цялата история на вашите поръчки на едно място. И накрая, имате BOBST контакти под ръка, в случай на въпроси.“
Печелим много време
Francisco De Gregorio Gañán, мениджър по поддръжката в Cartonajes Izquierdo – семеен бизнес в Испания, произвеждащ картонени кутии с помощта на флексопечат – използва портала MyBOBST за закупуване на резервни части и се съгласява, че удобството за потребителя е основен продаващ момент.
„Едно от страхотните неща на интерфейса е, че можем да проверяваме резервните части за всяка от нашите машини онлайн“, каза той. „Можете да видите всички текущи цени и в повечето случаи можете да видите истинската снимка на резервната част, като избягвате всякакво объркване или загубено време.“
По подобен начин, Thomas Sulmont, мениджър производство и процеси в TPG Packaging – семейна компания във Франция, специализирана в UV офсетов печат и студено фолиране – е впечатлен от простотата на MyBOBST.
„След печата имаме много довършителни процеси: горещо фолиране, ламиниране, релеф, щанцоване, поставяне на прозорци и сгъване / лепене“, каза г-н Sulmont. „Има много различни части в процеса и по-рано беше доста сложно да поддържаме нашите нужди за поддръжка. Сега с MyBOBST е изключително лесно да получите точната цена за правилната резервна част и да направите поръчка много бързо. Печелим много време.“
Незаменима помощ
Едно от предимствата на онлайн интерфейса е, че BOBST може постоянно да го актуализира и подобрява още повече. BOBST ще продължи да добавя каталози и да оптимизира функционалността въз основа на отзивите на потребителите.
Междувременно, регистрираните в MyBOBST продължават да се възползват от техническата документация и чертежи, онлайн поръчка на резервни части, данни за машината в реално време, обучение, оценки на поръчките и техническа помощ, което го прави неизменна част от тяхната работа. Както г-н Oszywa каза: „Тъй като започнахме да използваме MyBOBST преди почти една година, мога да кажа, че предимствата са толкова удовлетворителни, че би било трудно да се работи без него.“
* MyBOBST не е наличен на всички пазари. Моля, свържете се с местния представител на BOBST за повече информация.