Heidelberg потвърди, че няма да участва на drupa 2021 и вместо това ще постави по-голям акцент върху виртуалните търговски панаири и регионалните събития.
Това ще включва собствената си Седмица на Иновациите, която ще се проведе на 19 – 23 октомври 2020 г. Под мотото „Разгърнете потенциала си“, компанията ще представи „богатство от иновации на продуктите, които се фокусират върху опаковките и търговията, включително автономен печат, решения от край до край, Smart Print Shop и Push-to-Stop. “Седмицата на иновациите ще се проведе както на живо, така и лице в лице в предприятието на компанията във Визлох-Валдорф.
Диалогът лице в лице ще продължи да бъде фокусът на вниманието в центровете за печатни медии на компанията във Визлох-Валдорф, Атланта, Шанхай, Сао Пауло и Токио, където ще отговаря на нуждите на клиента директно на място. В центровете Heidelberg предлага на всички свои клиенти и други заинтересовани страни специфичен за пазара достъп до демонстрации на продукти и технологии, директна комуникация със специалисти по приложения и курсове за обучение. Heidelberg вече посреща няколко хиляди клиенти годишно в собствените си демо центрове по целия свят.
Компанията направи съобщението в отговор на въздействието на COVID-19 и глобалната пандемия от коронавирус върху иновационните цикли, както и глобалните ограничения за пътуване и хигиенните разпоредби, които вероятно ще повлияят на присъствието на по-големи събития напред.
Heidelberg отбелязва, че „COVID-19 е ускорил преминаването към цифрови и местни събития. Въпреки че няма начин да се знае, какво ще бъде въздействието на коронавирусът през следващата година, Heidelberg е трябвало да вземе решение сега.
„Компанията реши да не участва в международни търговски изложения догодина и следователно няма да участва на drupa. През 2021 г. drupa ще бъде съвсем различно събитие – глобалните ограничения за пътуване и хигиенните разпоредби означават значително по-малко посетители и ограничения в комуникацията. Традиционните международни панаири с натоварени зали много вероятно ще бъдат трудни за изпълнение и вероятно ще загубят статута си на глобални събития за клиенти и производители. Като дългогодишен партньор на drupa, Heidelberg ще се радва да продължи да предлага своя опит, когато става въпрос за привеждане на бъдещите концепции за изложения в съответствие с новите цифрови възможности и изисквания на клиентите“, се казва в прес-съобщението.