Глобалната печатна и опаковъчна индустрия разчита на drupa 2024

февруари 12, 2024

Изложители от 50 държави вече са на борда

Три месеца преди началото на изложението около 140 000 квадратни метра чиста площ вече са резервирани от над 1 400 изложители от 50 държави. Това ясно подчертава важността и уникалното значение на drupa като водещ световен търговски панаир за печатни технологии.

От добре познати глобални играчи до амбициозни новодошли – списъкът на регистрираните изложители е впечатляващ и се вижда кой кой е в печатната и опаковъчната индустрия по цялата верига на стойността. Известни и дългогодишни изложители като Bobst, Canon, Comexi, Duplo, EFI, Epson, ESKO, Fujifilm, Heidelberg, Horizon, HP, Kodak, Koenig & Bauer, Kolbus, Komori, Konica Minolta, KURZ, Landa, Müller Martini, Ricoh, Screen, Windmöller & Hölscher, Xeikon и много други се регистрираха и ще представят своите иновации, технологични тенденции, продуктови портфолиа и премиери в Дюселдорф от 28 май до 7 юни 2024 г. Участниците вече могат да очакват едно уникално клиентско изживяване, защото по време на изложението отново ще бъдат представени сложни, автоматизирани работни потоци, процеси и нови машини. Всички изложители, регистрирани до момента, можете да намерите на www.drupa.de.

Най-силните страни изложители към момента са Германия, Япония, Италия, Китай, Великобритания, Швейцария, Нидерландия, САЩ, Израел, Индия и Испания. „Положителният отговор на изложителите потвърждава, че глобалната печатна и опаковъчна индустрия отново разчита на drupa като своя бизнес платформа и най-важното място за срещи в индустрията в света“, казва Сабине Гелдерман, директор drupa, Portfolio Print Technologies на Дюселдорфския панаир. „С около 80% международно участие от страна на изложителите, drupa заема изключителна позиция в глобално отношение. Гамата, разнообразието и представянето на иновациите са уникални и дават още един поглед към бъдещето на индустрията. Създадени са идеални условия за изложители и посетители да работят интензивно в мрежа и да развиват перспективни проекти“.

Фокусът ще бъде върху интензивен трансфер на знания и дискусии с експерти от цял свят относно ефектите от глобалните мегатрендове и свързаните с тях нови бизнес модели, както и възможностите за индустрията. Специални форуми като drupa cube (конферентна зона), drupa next age (dna), изложбената зона за новодошли, стартиращи компании, млади таланти и също утвърдени изложители в областта на технологиите, както и touchpoint packaging за визионерски и интелигентни опаковъчни решения, touchpoint textile със структура на текстилна микрофабрика и touchpoint sustainability, която е посветена на темата за устойчивостта и кръговата икономика, предлагат изключително ценен поглед към бъдещи теми с висок потенциал. Със своя тематична съпътстваща програма drupa не отстъпва по актуалност и отразява индустрия, която е силно креативна и непрекъснато отваря нови вертикални пазари в областта на индустриалните и функционални приложения и решения – като по безспорен начин доказва своята бъдеща жизнеспособност.

Освен това блогът на drupa (https://blog.drupa.com) предоставя поглед върху тенденциите в индустрията, решения и вдъхновяващи най-добри практики от цял свят. Препоръчваме на всеки, който се интересува, да се регистрира за бюлетина на drupa на https://www.drupa.de/de/Home/Newsletter, който съдържа вълнуващи новини и истории от блога на drupa и актуална информация за drupa в Дюселдорф и международните изложения от портфолиото на drupa Global.

Вашият коментар