Изложители от 50 държави вече са на борда
Три месеца преди началото на изложението около 140 000 квадратни метра чиста площ вече са резервирани от над 1 400 изложители от 50 държави. Това ясно подчертава важността и уникалното значение на drupa като водещ световен търговски панаир за печатни технологии.
От добре познати глобални играчи до амбициозни новодошли – списъкът на регистрираните изложители е впечатляващ и се вижда кой кой е в печатната и опаковъчната индустрия по цялата верига на стойността. Известни и дългогодишни изложители като Bobst, Canon, Comexi, Duplo, EFI, Epson, ESKO, Fujifilm, Heidelberg, Horizon, HP, Kodak, Koenig & Bauer, Kolbus, Komori, Konica Minolta, KURZ, Landa, Müller Martini, Ricoh, Screen, Windmöller & Hölscher, Xeikon и много други се регистрираха и ще представят своите иновации, технологични тенденции, продуктови портфолиа и премиери в Дюселдорф от 28 май до 7 юни 2024 г. Участниците вече могат да очакват едно уникално клиентско изживяване, защото по време на изложението отново ще бъдат представени сложни, автоматизирани работни потоци, процеси и нови машини. Всички изложители, регистрирани до момента, можете да намерите на www.drupa.de.
Най-силните страни изложители към момента са Германия, Япония, Италия, Китай, Великобритания, Швейцария, Нидерландия, САЩ, Израел, Индия и Испания. „Положителният отговор на изложителите потвърждава, че глобалната печатна и опаковъчна индустрия отново разчита на drupa като своя бизнес платформа и най-важното място за срещи в индустрията в света“, казва Сабине Гелдерман, директор drupa, Portfolio Print Technologies на Дюселдорфския панаир. „С около 80% международно участие от страна на изложителите, drupa заема изключителна позиция в глобално отношение. Гамата, разнообразието и представянето на иновациите са уникални и дават още един поглед към бъдещето на индустрията. Създадени са идеални условия за изложители и посетители да работят интензивно в мрежа и да развиват перспективни проекти“.
Фокусът ще бъде върху интензивен трансфер на знания и дискусии с експерти от цял свят относно ефектите от глобалните мегатрендове и свързаните с тях нови бизнес модели, както и възможностите за индустрията. Специални форуми като drupa cube (конферентна зона), drupa next age (dna), изложбената зона за новодошли, стартиращи компании, млади таланти и също утвърдени изложители в областта на технологиите, както и touchpoint packaging за визионерски и интелигентни опаковъчни решения, touchpoint textile със структура на текстилна микрофабрика и touchpoint sustainability, която е посветена на темата за устойчивостта и кръговата икономика, предлагат изключително ценен поглед към бъдещи теми с висок потенциал. Със своя тематична съпътстваща програма drupa не отстъпва по актуалност и отразява индустрия, която е силно креативна и непрекъснато отваря нови вертикални пазари в областта на индустриалните и функционални приложения и решения – като по безспорен начин доказва своята бъдеща жизнеспособност.
Освен това блогът на drupa (https://blog.drupa.com) предоставя поглед върху тенденциите в индустрията, решения и вдъхновяващи най-добри практики от цял свят. Препоръчваме на всеки, който се интересува, да се регистрира за бюлетина на drupa на https://www.drupa.de/de/Home/Newsletter, който съдържа вълнуващи новини и истории от блога на drupa и актуална информация за drupa в Дюселдорф и международните изложения от портфолиото на drupa Global.