Създаване на празник в бутилка с блестящ етикет

май 30, 2017

Оригиналната марка бира Desperados на Heineken, с вкус на текила, наскоро представи ограничена серия. Проектиран да привлече по-младата публика за тържества и специални поводи, този продукт стартира едновременно в 10 страни в края на 2016 г. Оригиналната рецепта за бира остава непроменена, но към етикета на бутилката са добавени хипнотизиращи блестящи вихри, така че крайният продукт да е празничен аксесоар към всеки повод.

Етикетът има много важна роля: да възроди престижа на марката и да запази правилния баланс между отличаването на рафта и възможността самия продукт да блести. Идентичността на марката Desperados трябва да остане силна, докато самият продукт се отличава от останалата част.

Екипът е искал да се увери, че етикетът допълва златните частици в течността, особено след като бутилката се наклони. За да постигне това, Constantia Flexibles са избрали студено фолиране със сребърно фолио и надпрепечано златно. Това позволява да се постигнат различни нюанси на силни металически златни ефекти, като просто променят ъгъла на златото.

 

Вашият коментар