В брой 3 четете

В брой 3 / 2019 (май – юни) на списание Опаковки и Печат ще намерите:

Въведение в калибрирането и профилирането на устройствата

ICC стартира като съвместна работа между Adobe, Agfa, Apple, Kodak и Microsoft. Тяхната идея беше, че управлението на цветовете трябва да се извършва на ниво операционна система на компютъра и че всички приложения трябва да го правят по същия начин. Това би добавило както последователност, така и лекота на използване. ICC изобрети стандартен файлов формат за преобразуване на цветовете: профили.

Висок печат срещу флексо печат: как да изберете най-добрия вариант за вашия бизнес

Все повече и повече, етикетите се превръщат в начин, по който марките да постигнат специфичен за пазара подход в края на веригата на доставки. Това означава по-къси тиражи и възможността преработвателите на етикети да сменят бързо заданията, като се имат предвид новите дизайни на по-късен етап, персонализирането на етикетите и / или тяхната функционалност. Това са и силите, които насърчава приемането на цифрова печатна машина.

Как печатът активира всички сетива

Нека си представим, че четете този текст през обедната си почивка, от време на време премествайки погледа си върху топлите каменоподобни стени на офиса и похапвате картофен чипс, всеки от който е украсен с послание от местния земеделски производител. След това решавате да направите крачка навън, слънцето все още е високо в небето и това е добър момент да заредите мобилния си телефон, просто като го поставите в джоба на якето си.

Началото на следващата глава?

2019 г. има всички възможности да се превърне в ключова година за печата и опаковките. Това е годината на Hunkeler Innovation Days и годината преди drupa 2020… и наличната технология се развива. Несъмнено това е вълнуваща година!

Свързаната опаковка: Как социалните медии променят дизайна на опаковките

Социалните медии вече не са просто място, където да харесвате, споделяте и да сте в крак със случващото се с вашето семейство и приятели. Това е място, където марките управляват, влиятелните личности вдъхновяват и се извършват транзакции – по-бързо от всякога!

Днес опаковката е само едно от многото брандирани съдържания, необходими за ангажиране на потребителите с марките. Очаква се опаковката да се свърже онлайн с други маркови продукти, за да създаде безпроблемно потребителско изживяване.

Разбиране на нишестето

Тъй като съществуват в продължение на 80 и повече години, днешните лепила за вълнообразен картон са съставени предимно от вода, нишесте (обикновено царевично, пшенично, грахово или от тапиока), сода каустик и боракс (във формата на прах, течност или борна киселина). Докато основният метод за производство на нишесте остава същият, автоматизираните системи за смесване на нишесте и съвременните полимери и смоли значително подобряват консистенцията на нишестето и експлоатационните му характеристики.

Опаковъчни материали и методи за млечни продукти

Млякото е най-добрият пример за хранителен продукт, на който поради технологията на преработка, опаковъчните материали и методи, може да се удължи срока на годност от часове до седмици и месеци.

Първата опаковка за мляко идва с въвеждането на стерилизираната преработка на млякото, при която стъклената бутилка е неразделна част. Стъклената бутилка като търговска опаковка е използвана до 30-те години на миналия век, по което време беше въведена восъчната хартия. Разработването и въвеждането на пластмасови материали, както самостоятелно, така и в комбинация с хартия, доведоха до широк спектър от опаковки, подходящи за опаковане на млечни продукти.

Преглед на дигиталните технологии 2018

Този материал показва технологии, които решават болезнени точки на клиентите, които позволяват на цифровия печат на опаковки и довършителните процеси да бъдат по-жизнеспособни. Примерите помагат на притежателите на цифрови технологии да печелят пари, което прави технологията успешна. Те дават възможност за нови приложения, които помагат на търговските марки и търговците да използват опаковките по нови начини – твърдо тласкайки въвеждането на цифровия печат.

Виж повече на: http://printmedia.bg/%d0%b0%d0%b1%d0%be%d0%bd%d0%b0%d0%bc%d0%b5%d0%bd%d1%82/